Da je to deo Veljinog autoputa za Kačulice verovatno bi i bio gotov, a ovako pošto je u Vojvodini nema šanse. Ne zbog vojvođanske vlasti , već zato što su sve pare u Beogradu i usmeravaju se za infrastrukturu u Srbiji.
Osnovna jedinica mere je SG (svetlosna godina) pa je izvedena jedinica SM (svetlosni mesec).
SG= 12 x SM; 30SM = 2.5SG
Izgradnja ce trajati 30SM ili 2.5SG sto je i realno...
PS:(Потребно је истаћи да је светлосна година јединица за растојање, а не за време.)
Као мали највише сам желео да доживим да човечанство оде на Марс и да се изгради обилазница око Петроварадина. Чекао сам и чекао и радовао се вестима, и на крају сам доживео да "Радозналко" слети на Црвену планету а обилазнице ни на папиру још нема :-(
Авај, бар сам срећан што је човечанство одмакло даље од нас Срба :-(
PA DOBRO BRE LJUDI DOKLE VISE DA PUSTIMO DA NAS MALOUMNICI VODE U CISTU PROPAST ?
pa sta nama ovi rade to nema nigde, a mi i dalje sedimo, buse tunele za 500 miliona, imamo najskpulje zidane mostove ikad, km autoputa od 6 traka je 5 puta skuplji od kilometra autoputa sa 10 traka u nemackoj, a kvalitet da ne spominjemo, sve fabrike su nam unistili, posla nema, a kojekakvi nam crpe pare i vozaju se u audiima od nasih para, kupuju milionske stanove i sl.
rusili smo jednom, dosli su jos gori, rusicemo opet
Slažem se da ovo nije najsrećnije rešenje, ali ni to što je neko pomenuo do Rume preko Beške je malo nerentabilno. Koliko bi običnim građanima bilo primamljivo da umesto 30 km do Rume preko autoputa stignu do istog odredišta za 60 km + putarine. To bi bilo samo dobro rešenje za imeštanje teretnog saobraćaja sa F.Gore i ništa više...
... koja godinama ne može ni da se započne zbog 5 nelegalno izgrađenih kuća na trasi? Pa to ne možete da rešite celu deceniju, a kamo li da napravite tunel kroz Frušku.
Jao gluposti boze moj, pa zar niko ziv ne vidi ono sto je ocigledno. Autoput da ide pored Avia pumpi pa preko Kackog mosta na Kej i Zezeljev most. Obzirom da se Novi Sad siri ispada da ce obilaznica ici posred Novog Sada. Umesto da obilaznica ide preko Starog Kackog puta, da se ukrsta sa naplatnom rampom i da je pravljen most sa ove strane od Sangaja oni majstori idu preko Zezelja. Uf joj boze.
Zaborabili su u tih 30 meseci da stave i kosmodrom kod Iriga , metro od Novog Sada do Subotice, Ski centar na vencu sa gondolama,1000 km japanskih pruga kroz celu Vojvodinu, kanal Dunav Tisa Volga, i nove tapete u gradskoj kuci
Nažalost pobedili su "mozgovi" koji već par decenija po svaku cenu hoće na silu već više decenija unazad da od Novog Sada naprave saobraćajanu raskrsnicu. Umesto Fruškogorske obilaznice koja bi od autoputa sa sadašnje polupetlje (skretanje sa autoputa za Sr Karlovce a koja je ispod Beščanske petlje posmatrano u smeru ka Beogradu) vodila direktno na Rumsku petlju izabrano je ovo tragično rešenje autoputa praktično u samom gradu. Sa buduće petlje sever i sadašnje istok saobraćaj će biti usmeravan tzv. unutrašnjim obilaznicama na taj Frankenštajn autoput. Obilaznica je jeftinije i saobraćajno bolje rešenje ali bože moj, ne porolazi ni blizu grada.Ljudska sujeta, glupost i potreba za razbacivanjem novca trijumfuje po ko zna koji put.
Kod mene u ulici kada su pre 10 godina menjali cevi za grejanje radovi su trajali 7 meseci. 7 meseci je ulica duzine oko 450 metara stajala raskopana a ovi hoce da za 30 meseci naprave autoput od 27 kilometara.
Idejni projekat je jedno, detaljni projekat je naravno nešto sasvim drugo. Neće oni za 30 meseci ni da izaberu ko će da radi detaljni projekat, a gde je tu eksproprijacija zemljišta, postupak izbora izvođača itd. Vole političari da pričaju bajke, a ko im poveruje ...
koji su trebali biti gotovi pre 20 godina, ali zbog pesmice o srbiji iz 3 dela i nicim izazvanih ratova u kojima apsolutno nismo ni ucastvovali, ali postoje udruzenje boraca 90...i neradnici iz donjeg dela solitera koji su pojeli sve ove projekte...
Немојте све одједном. И Жежеља и јужни ток и тунел кроз Фрушку. Превише је то радости, да би срце издржало. пс. Жежељ се гради 14 + 2 године, јужни ток започињемо већ четврту годину, у тунел кроз Фрушку се заклињемо око осам година, а да не заборавим и пешачки мост до тврђаве на постојећим мостовима (око десет година).Ништа лакше од лажних обећања.
Molim da se ovakve vesti uvode na sajt nekako polako. Nisam večeras gledao sa decom crtuse pa mi ovo dođe kao zamena za smeh ali je ipak malo prejako, umalo umreh !
Kako uopšte neko može da izjavi da povezivanje Novog Sada i Rume predstavlja povezivanje Hrvatske i Rumunije? Kakva besmislica! Hrvatska ima i svoj severni deo i najbliži put od Osijeka do Temišvara, a time i najbliži put između Hrvatske i Rumunije je preko srednje Bačke i Banata!
Ma prokopajte do Dojčlanda pa da svi lepo kroz tunel u DOJČLAND A POSLE MALO I DO KANADE. Za 30 meseci projekat gotov a za još 20-30 m. izbor izvođača radova , a tunel će biti završen ko onaj iz filma " Lepa sela ...." .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Autoput sa tunelom kroz Frušku Goru gotov za 30 meseci
Novi Sad
•24.10.2013.
•16:00
Komentari 43
Tiros
Mica
SG= 12 x SM; 30SM = 2.5SG
Izgradnja ce trajati 30SM ili 2.5SG sto je i realno...
PS:(Потребно је истаћи да је светлосна година јединица за растојање, а не за време.)
Slobodna Vojvodina
Миле
Авај, бар сам срећан што је човечанство одмакло даље од нас Срба :-(
nsnn
pa sta nama ovi rade to nema nigde, a mi i dalje sedimo, buse tunele za 500 miliona, imamo najskpulje zidane mostove ikad, km autoputa od 6 traka je 5 puta skuplji od kilometra autoputa sa 10 traka u nemackoj, a kvalitet da ne spominjemo, sve fabrike su nam unistili, posla nema, a kojekakvi nam crpe pare i vozaju se u audiima od nasih para, kupuju milionske stanove i sl.
rusili smo jednom, dosli su jos gori, rusicemo opet
coco
vojvodjanin
pa ulicu alekse santica nisu mogli da urade za dve godine !!
Arthur Dent
Osoba M
Zike
Lemi
V
LimanacNS
Aha, Da, Tako je!
Nažalost pobedili su "mozgovi" koji već par decenija po svaku cenu hoće na silu već više decenija unazad da od Novog Sada naprave saobraćajanu raskrsnicu. Umesto Fruškogorske obilaznice koja bi od autoputa sa sadašnje polupetlje (skretanje sa autoputa za Sr Karlovce a koja je ispod Beščanske petlje posmatrano u smeru ka Beogradu) vodila direktno na Rumsku petlju izabrano je ovo tragično rešenje autoputa praktično u samom gradu. Sa buduće petlje sever i sadašnje istok saobraćaj će biti usmeravan tzv. unutrašnjim obilaznicama na taj Frankenštajn autoput. Obilaznica je jeftinije i saobraćajno bolje rešenje ali bože moj, ne porolazi ni blizu grada.Ljudska sujeta, glupost i potreba za razbacivanjem novca trijumfuje po ko zna koji put.
ljiljana
Kod mene u ulici kada su pre 10 godina menjali cevi za grejanje radovi su trajali 7 meseci. 7 meseci je ulica duzine oko 450 metara stajala raskopana a ovi hoce da za 30 meseci naprave autoput od 27 kilometara.
Jogi Letač
Brana
mila
Lala
boco
, ali da nebude jos 300
Duchess of Shangay
ZAR TO ONDA NE ZNACI DA SU NAM UVALILI AUTOPUT POSRED GRADA?
Marko
Богдан Кали Нови Сад
Halamana
Sale NS
Deks
Džanki
Mirko
Aleksandar
vv
lider
banacanin, a ne vojvodjanin
pawlle
мире
Па ми не можемо да направимо 250км аутопута кроз равницу!Еј, равницу!
gedzo
30 meseci
u tunelu u sred mraka....
Slobodna Vojvodina
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H